יום שבת, 24 בספטמבר 2011

נמש - מבטים - #6

"מבטים"
25.9 - 1.10



כן כן אני אוהב את המבט שהם נותנים לי
כשאני אומר שהפסקתי לעשן
כן כן אותו מבט שהם נתנו לי
כשאמרתי לכולכם שאתגייס להיות לוחם
כן שונא להגיד שאני ראפר, שונא יותר
את המבט שלכם בזמן שאת זה אני אומר
BUT אני מת על המבט ש
מתגלה אחרי 16 שורות כמעט ו
אני לא יכול לספור כמה פעמים
אמרו לחזור אל הקבוצה, נתנו לי מבטים
זה לא היית רק את, וגם לא רק אתה
זה היה מבט של כל חבר וגם כל ידידה - אז מה?
אהבתי ת'מבט שלי, נמש בראי
כי לא הקשבתי לכולם אבל הקשבתי לעצמי
וחשבתי לוותר אבל מבט לעקרונות
נזכרתי שתמיד חברים לפני זונות
שונא מבטים בין זוגות אוהבים
פאק חיים טובים, פאק אנשים טובים
אני לא בדיוק חכם אבל גם לא מטומטם
ואם הייתי יכול הייתי שורף את כל הכסף בעולם
תפסיקו להסתכל על מכוניות ועל בגדים
סתכלו לרגע איך 'תם מגדלים ת'ילדים
תוריד ת'מבט הזה של - אל תחנך אותי
אתה יודע בסך הכל זה רק נכון ואמיתי
אני לא מחנך, למען האמת אני טינופת
מה לעשות שעם חינוך לא משלמים שם במכולת
בלי חינוך אפשר לגנוב, תתחיל לחשוב
אל תן להם לקבוע מה זה רע ומה זה טוב
בוא אגלה לך סוד - הכל זה בלוף
בנאדם זה לא יותר מעוד סוג אחד של קוף
ואם לרגע אחד קטן אתה תחשוב שאתה יותר
יתנו לך אלף ואחת סיבות כדי לוותר
ואז 'תה באלף מסיבות שאליהן ת'לא תחזור
אלף מקומות שאתה לא באמת תזכור
עם אלף שמות שהן לא יותר מחור
ותשאל את עצמך איך מחזירים הכל לאחור
הכתובת על הקיר, אינעלבוק
הם יכנסו עכשיו ויחפשו אותה בפייסבוק
ילד אתה לא גבר אם שתית , בסדר?
אתה בכלל גבר אם קראת ספר
עשייה לא באמת קשה כמו הגעה להחלטה
הכוח הכי חזק בעולם: לדעת מי אתה
אבל אם אתה באמת באמת יודע מי
אז אתה לא צריך אותי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה