יום שבת, 10 בספטמבר 2011

נמש - שעת המוות - #4

הפעם גיוונתי עם סרטון בנימה קצת יותר רצינית
11.9-17.9
"שעת המוות"


ליריקה:
שנת אלפיים - שמונים ושתיים
הגיעה השעה ואני נופל מהרגליים
לא נאבק בציפורניים, אין דמעות מן העיניים
זכיתי למות עם החיוך על השפתיים
עשיתי הכל - הכל עשיתי
בלי כסף מיותר אבל מאושר כבר בכיתי
סוד החיים המאושרים אני גיליתי
בתוך האישה הזאת שבה אני זכיתי
שנת אלפיים שישים וחמש,אולי ושש
הגוף שלי לא עומד במעמס והוא קורס
אני פורש על הבמה כשברקע קהל גועש
כל כך הרבה אנדרנלין הדם עלה באש
אולי לקחתי את המוזיקה יותר מדי רחוק
ראפר בן שבעים וחמש ששר עמוק,ולא בצחוק
אומרים : שהביט אותי בסוף ידפוק
אבל... בשבילו את החיים שלי אמחוק

לא משנה איך אמות - באיזה גיל אהיה
מה שמשנה באמת זה איך אני אחיה
המוות לא עצוב כמו החיים בעולם הזה,ובגלל זה...

שנת 2040, אני בן 50, חצי הדרך
רק שהגעתי לשמה עם חצי ממני בערך
שמח בחלקי, ולא שמח במה שיש
אלא שחלק ממני שמח וחלק שני כבר התאייש
אב פלוס שתיים, מינוס אהבה..נישואין
אישתי לפני שנייה הודיעה: גירושין
טורק ת'דלת,ריצה,יוצא לפרוק תסכול
יורד לכביש ולא רואה נהג שבא ממול
________- שנתיים 2024
עוד גר עם אמא ואבא,בכפר-סבא
בן שלושים פלוס, עדיין לא התבגרתי
חשבתי שבגיל הזה אוכל להגיד שכבר התעשרתי
אני מרגיש כאילו בלעתי ת'שטן
שנה וחצי מאז אותו הסרטן
עוד ביישן.. נשם יותר מדי עשן
ואז כאב המוות תופס'תי לא מוכן

לא משנה איך אמות - באיזה גיל אהיה
מה שמשנה באמת זה איך אני אחיה
המוות לא עצוב כמו החיים בעולם הזה,ובגלל זה...

שנת 2012,פזמ דופק
סוריה מתקיפה, והגורל שלי צוחק
יש הסכם - והוא עוד לא נכנס לתוקף
שעתיים לפני הסוף אני חוטף כדור בעורף
לא גיבור ולא צלש, סתם חייל חלש
לא פחד להסתער כי לא הכל היה לו דבש
מבין מדים קרועים יצא לי כל הדם
המלחמה הרגה עוד בנאדם שעל שלום חלם
שנת 2011, דאון באולפן
השיר יצא מעולה אבל המצב'שלי מחורבן
כי אפחד לא ישמע את השיר שאני הקלטתי
ואפחד לא יבכה אם ישמע שאני מתתי
בודד במערכה, חיים זה לא בדיחה
אם לא פוגעים בך,כנראה פגעת בעצמך
אין לי שום סיבה לקום בבוקר מהמיטה
חוץ מאחת ויחידה - כדי לחזור בחזרה
כשתשמעו שאני מת - אל תבכו עלי
אל תבכו לי על מותי אם לא בכיתם על חיי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה