יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

נמש - קולות - #5



18.9 - 24.9
"קולות"
* מצטער על האיכות הנמוכה בסרטון הזה, אתם מוזמנים לעקוב אחרי הליריקס*
* תודה רבה לאושרי פרקש על העריכה *

ליריקס :
המורה שלי ראתה איך את הפה אני סותם
אמרה שהיה עדיף לתת ת'קול שלי לאילם
וזה עיצבן אחושרמוטה אבל באמת יכול להיות
שעדיף להיות אילם ובלי פול ווליום אוזניות
כי אולי במוזיקה לא אשמע קולות בראש
נמש אתה אפס... נמש תפרוש!
זה הסוד האדיר של האדם הצעיר שעכשיו זכיתם גם להכיר
הם הפסידו כשהכירו, תן לסיים את השיר
בטח בטח, נפנה ת'מקום למיסטר ראפר...
טיפש,ת'לא רואה שאתה יותר לבן מקספר?
ככה אני חי גם שאמרו לי שמתים עלי
הקול שלי בראש אמר: מסתלבטים עלי
והוא אומר שעדיף למות מאשר לחיות אצלי בגוף
חסר כל כשרון וכל הגועל בפרצוף...
אני אנצח אותך: עדיף לך לוותר...
דיי כבר,תשתוק,אנ'לא עומד בזה יותר...

שמישהו ישתיק את הקולות האלה...
אנ'לא ת'עצמי עובר אותן
שמישהו יכלא את הקולות בכלא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה