יום שבת, 3 בספטמבר 2011

נמש - פקפקנים - #3

שבוע חדש סרטון חדש!
4.9.11-10.9.11
"פקפקנים"

מילים:

איש איש יחייה באמונה שלמה
אבל איש השתנה האמונה כבר נעלמה
בראשית ברא(\ברע) אלוהים, אבל למה לא בטוב
למה לפעמיים אני מקווה שהסוף של זה קרוב
רוצה להודות לאל שעזר לי, אבל
חבל אנ'לא יכול... הוא לא עזר לי בכלל
כדי לא לוותר אני פשוט נתתי הכל
סוחט את מגבת הזיעה שלי כמו מרגול
מתי היפ הופ יעלה? כמו מחירי דירות
חולם שהוא יוציא מיליון איש לרחובות
מה יחשב כהצלחה? מה ככישלון?
סובל מעיוורון חלקי - לא רואה חשבון
אמא'לה, הם מדברים עלי בפה מלא, אני ממלא
ציפיות פתאום אני מגלה - מי צייד ומי טלה
אני מתעלה ומתעלם, אני מתעלל ומתקלם
שאלה קטנה נשארה היא - מי אתם?
לא שווים תגובה ,לך שמע את lil wayne
מאיפה שאני בא זה כמו תלך להזדיין
זה כ"כ לא מעניין, זה טיפ טיפה מרגיז
יותר מדי מיקרופונים אבל לא מספיק אמ.סיז


פקפקנים.. פקה פקה
הורסים לי את החיים בדיוק כמו צקלקה
הם מספרים בדיוק מה קרה כאן
אבל על הכל אומרים : קקה ! קקה !




אם אהבתם - תעבירו הלאה את הבלוג =] תודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה