יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

נמש - כן, אני כזה קטן - #8

"כן אני כזה קטן"
9.10-15.10
ליריקס:

תאמין לי גם אם לנימינים ובילבי
היו שניים עשר בנים וכולם היו ג'ינג'ים
לא היה עוד נמש כי אני אחד במיני
סטייל אולדסקול, מגיע לאולפן עם פיליפיני
לעלות איתי על ביט זה מחשבה קצת מטופשת
כמו לשחק עם יוסין בולט במשחקי תופסת
בטח גם חשבת שוו-טאנג זה סוג מדפסת
באמת אתה רוצה? בוא נצא אל המרפסת
נזכר שנאמר קריירה מתחילה בקר
אחר-כך יהיה רע ואז תשכח מכל השאר
מתפלל לנס, עובד קשה בשביל חיוך
העבר שלי כבוץ, אולי העתיד שלי הפוך
כבר לא רואה שחור והם חושבים שזה יפה
לא מבינים שאני בכלל לא התכוונתי לקפה
"כן אני כזה קטן, אתה כזה גדול"
אבל אף שורה מכאן, לכתוב לבד ת'לא יכול
עזוב.. אני יגיד לכם בראסמי
אמ.סיז מטוטמים לא שווים לי ת'פאנצ'ים
גדלתי - לא משחק בקקי ופיפי
אם ת'ראפר ענקי תהיה בנאדם יא זיבי

מחפשים'תי בנרות, כל כך הרבה נרות
שזה יכול להיות עוגה של בת 200 לפחות
מה נהיה ממני? הם אומרים פרנואידי
מדמיין שכל אמ.סי מדבר עלי בתוך הסי.די
כל מה שרציתי זה לכתוב לשים ת'אות
אבל איכשהו פתאום אני נמצא בסימטאות
נלחם מול ראפרים שמוציאים לי את החשק
הם לא ישרפו במה גם עם קליפמה
לשם מה, אתה מתחיל פה במלח
רים ודלק!

לך תמכור ת'נשמה, אם בכלל יש 
כי מי שבאמת הפסידה - זה המוזיקה שלנומה בשמע?
או שמה אתה לא אשם-מה שאתה רושםלכולנו
לא עושה עלי רושם לא משנה לי מה השם
אבל ת'אפילו לא רואה את זה כמוני
אתה רוצה לדעת מי ניצח וזה בדיוק השוני
אני בכלל חושב שזה הפסד 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה