יום שבת, 15 באוקטובר 2011

נמש - חשוף - 9#

16.10 - 22.10

ליריקס:

רק שבוע חלף מאז היה פה יום כיפור
שוב אני יושב מוציא עשן אותו סיפור
שוב פעם אני כותב שיר מסיבות מושתן
שוב אני מוכר ת'נשמה שלי לשטן
שותה באותה כמות, נוהג באותה מהירות
בדיוק על אותו הכביש בו כמעט עשיתי ת'טעות
שוב שוכח חברים,מפקיר נאמנות
רק חלף שבוע ואני שוב הולך כפות
נמצא באותה בחירה, בין הטוב ובין הרע
ושוב אני מוצא ת'עצמי בוגד בבחורה
שוב מבטיח אמצא עבודה ביום ראשון
שוב אני רודף אחרי הבצע וממון
שוב בגלל כבוד אני מתחיל ת'בלאגן
משקר לכולם כמו הילד הקטן
שוב הקול בראש שאומר לי בקטנה
מכין רשימה חדשה ליום כיפור של עוד שנה

השקרים שאתה אמרת, הדברים שאתה קברת
הכל בסוף נשאר לך בגוף
זה גורם לבנאדם אחד טירוף
אני מעדיף היום פשוט להיות חשוף

כל החיים אני חילקתי את הכל לשניים
בין היתר את הלב שלי חילקתי פעמיים
שתיים זה תמיד ביחד, ככה הם אומרים
אני לבד והשניים שיחד - שניים אחרים
המרחק ביני לתאונה היה רק שתי שניות
אם מסתכלים על זה אחרת זה היה טיפה פחות
שני צעדים מהקבר - קיבלתי שתי הזדמנויות
ודפקתי את שתיהן רק כדי ללמוד איך לחיות
אומרים שאני שתי טיפות ממי שאני הייתי
אומרים שאני את עצמי בשתי ידי בניתי
אומרים שטעיתי - אפשר חוות דעת שנייה?
לא הייתי מוותר את מי שאני אפילו לשנייה
למדתי מכל דבר שעברתי בחיים
ובאמת שקצת קשה לי לסכם בשתי מילים
אבל - אין לי בעיה לחשוף בדיוק מי שאני
כי אני יודע שבסוף היום אנ'לא אהיה מקום שני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה