יום שני, 24 באוקטובר 2011

נמש - טרף קל - #10

סקר מה הסרטון שהכי אהבתם:


ליריקס:
חרמן על מיקרופון כמו שוד - בלתי מזויין
רק נכנסתי לאולפן והם רוצים כבר פסק זמן
עושה להם מארס והפרצוף שלהם מאדים
בא עם מוזה מקופלת - מחלק לילדים
ממ, ללק ת'אצבעות כשאני על הביט
כי הג'מעה שלי כמו שוקולד - קבוצת עילית
אם חיפשתם את הבולשיט אז פספסתם את השלט
כאן זה אמ.סי עם כתיבה לא מחשלת
עשיתי פריסטיילים גם עם חם וגם עם יפת
לא בוכה על מוזה שנשפכת - אני ברפת
חולב אותה מקצב, לובש רק בגד כפת
פחות מדי דגים בים, יותר מדי ברשת
מדליק בהם ת'אש - כן הם אומרים יש לי דלקת
המוזיקה נכחדת - אז תשמור לך מזכרת
היפ הופ אמיתי -נו תמלא לך בקבוק
שאל את דוקטור פאנקי פישר הוא יגיד שזה בדוק
מי זה בא מלמטה ועושה לכם בו?
הופך אותכם לאלדין - אינעל אבו
גם אם תקליט על המשקל ת'לא תהיה איתי שקול
כן נכון קוראים נמש אני צריך דחוף טיפול
אל שחק אותה קשה אם אתה סתם ברזל חלול
'תה עלול ליפול עמוק עמוק בתעלול
כשאני על פול זה כפול מכל פול באורסול
כל הפוסיז אל האוטובוס, סוף הטיול
רוצה לנגב את הדמעות? יש פית רון
הביא לך פיתה, באמת שהתא מנת
לא מספיק כי שותה הארדקור מיקי מיקי
הגמד שמהפנט אותכם כמו ביגי ביגי
רוצח ביטים בלי אליבי, פאק אר.אנ.זי.בי
כל מתחרה שלי זה רק בשר נא - יבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה